nedjelja, 29. travnja 2018.

Socna piletina (polpete/cufte)!



Sastojci
500 gr sjeckanog pileceg mesa (file)
3 zlice majoneze
1 jaje (i nije bas potrebno)
3 zlice ostrog brasna
2-3 protisnuta cena cesnjaka
prstohvat sjeckanog suhog chillija
soli i frisko mljevenog papra


 
1 zlicica nasjeckanog lisca persina
1 zlica svjezeg sira
1 zlica krupno ribanog parmesana

Priprema
1.
U zdjeli izmijesati sve sastojke te ostaviti 10-tak minuta da odstoji (ja jesam, iako u rcp kojeg sam nasla nisu trazili – takodjer, kod mene su sastojci malo prilagodjeni mojoj kuhinji).

Kupila sam meso nasjeckano na trakice/strips pa sam ih samo dodatno nasjeckala na kockice…

2.
U tavici zagrijte ulje te zlicom iz zdjele vadite smjesu i stavljate u tavu (nije potrebno formirati polpete rukama).
Przite ih s obe strane dok ne


 
poprime lijepu zlatno smeckastu bojicu.
Servirajte uz neku salatu ili kuhano povrce, dobar tek :)

3.
Danas 22/03
Ponovljene za danasnji rucak.

Obzirom da sam pravila duplu dozu; pola smjese je islo u tavu a pola u pecnicu. Fine i socne su bile i one iz pecnice, naraFski da su one iz tave socnije da ne reCem masnije. U pecnici su bilo ravno 20 min, nije potrebno okretati hrpice.

Ja preko tjedna ne stignem bas nesto nakuhavati, pa nam nesto ovako dobro dodje uz neku salaticu kad dodjemo s pola.

Posluživanje
Original rcp nasla sam ovdje – mislim da drugi put necu stavljati jaje jer ga vec u majonezi ima.
Coolinarka.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Sladoled od čokolade. Savršenog okusa, svaki zalogaj se topi u ustima!

Sastojci 300 ml punomasnog mlijeka 200 ml slatkog vrhnja (svježeg, nezaslađenog) 100 g šećera 4 žumanjka 100 g tamne čokolade (70...